I'm BACK - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Blanca Broek - WaarBenJij.nu I'm BACK - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

I'm BACK

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

25 Maart 2014 | Panama, Panama-stad

Hoi hoi,
Zoals de meeste al wel gezien hebben, ben ik weer terug in nederland :-). Ik heb een geweldig afscheidsfeestje gehad op donderdagavond. Met pizza en natuurlijk Nica libres. Een laatte avondje salsa-dansen en toen naar bed voor min laatste avondje inde residencia.
S ochtends al vroeg met de taxi weg. Onderweg met een omweg naar Managua gereden zodat ik et meer van Managua nog kon bekijken (super groot). De terugreis ging soepel. Al had ik op mijn superlange vlucht van 12 uur geen eigen entertainment systeem. Er werden maar 2 films gedraaid rn ik zat tussen 3 mannen in. Echt niet relaxed en ik kon dan ook nirt wachten weer in nederland te zijn! Daar stonden mam, pap en loes gezellig op me te wachten. Eerste indruk: het is hier echt KOUD! En super georganiseerd.
De eerste dagen wat foto's uitgezocht en grey's anatomie ingehaald. Het is best onwerkelijk om te bedenken dat je 2 dagen geleden nog met 35 graden rondliep en alleen maar spaans sprak. Niets brengte je meer terug pp aarde als wattenstokjes die je in de neus en keel moet stoppen om jezelf op MRSA te laten checken.
Het was een geweldige reis. Ten eerste was het heel bijzonder om weer met mijn ouders door Honduras te reizen. En ten tweede was mijn coschap zeer indrukwekkend. Heel bijzonder om te zien hoe het is om ineen buitenlands ziekenhuis te werken. Ik ben heel blij dat jullie me gevolgd hebben allemaal en tot de volgende keer!

Kusjes en knuffels,
Blanca