Thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

10 September 2009 | Nederland, Nijmegen

Hoi allemaal.
Hierbij mijn allerlaatste verslag. Ik ben weer thuis, na een super fantastische reis. De terugreis ging soepeltjes (enkel een vertraginkje van een uurtje). En inmiddels zijn alle spullen al wer uitgepakt en de foto's op de computer gezet.
Hoewel ik blij ben iedereen weer te kunnen zien, mis ik guatemala wel. Maar goed, dat is met alle goede dingen. Heel erg bedankt voor het lezen van mijn blogs! Tot snel...
Kus,
Blanca

  • 10 September 2009 - 21:16

    Daantje:

    Hej Blanca,

    Welkom thuis!!!
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's. We moeten snel weer een keer wat afspreken. Ik bel je dit weekend. Rust lekker uit en tot snel.

    Kus Daan

  • 11 September 2009 - 10:27

    Floor:

    Joeeehoee!! Blanci is weer int land:D Welkom thuis!

    Liefs Floor

  • 11 September 2009 - 15:35

    Amal:

    Hai die lieve Blanka,
    Ik ben super blij voor jou dat je een bijzondere ervaring rijker bent. Welkom thuis.Ik wens je alle geluk en succes toe verder in je leven. Vergeet niet we love u en wij zijn echt trots op je.
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Het België van Honduras...

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

Thuis

04 September 2009

Afscheid

31 Augustus 2009

Antigua

23 Augustus 2009

Surprise

18 Augustus 2009

Droomreis
Blanca

Ik ben geboren in Honduras, en daarom ligt midden-amerika heel dicht bij mijn hart. Hoewel mijn andere passie (turnen) niet beoefend wordt in midden-amerika, ben ik van plan er erg vaak heen te gaan! Veel leesplezier en laat wat berichtjes achter!

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 65684

Voorgaande reizen:

14 Juni 2017 - 21 September 2017

SEH in Cusco

27 Maart 2015 - 25 Mei 2015

Tropengeneeskunde in Tanzania

04 Januari 2014 - 22 Maart 2014

Gynaecologie in Nicaragua :-)

08 Januari 2010 - 25 April 2010

The return of the blond girl...

13 Juli 2009 - 09 September 2009

Het België van Honduras...

Landen bezocht: