Thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

10 September 2009 | Nederland, Nijmegen

Hoi allemaal.
Hierbij mijn allerlaatste verslag. Ik ben weer thuis, na een super fantastische reis. De terugreis ging soepeltjes (enkel een vertraginkje van een uurtje). En inmiddels zijn alle spullen al wer uitgepakt en de foto's op de computer gezet.
Hoewel ik blij ben iedereen weer te kunnen zien, mis ik guatemala wel. Maar goed, dat is met alle goede dingen. Heel erg bedankt voor het lezen van mijn blogs! Tot snel...
Kus,
Blanca

• 10 September 2009 - 21:16

Daantje:

Hej Blanca,

Welkom thuis!!!
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's. We moeten snel weer een keer wat afspreken. Ik bel je dit weekend. Rust lekker uit en tot snel.

Kus Daan

• 11 September 2009 - 10:27

Floor:

Joeeehoee!! Blanci is weer int land:D Welkom thuis!

Liefs Floor

• 11 September 2009 - 15:35

Amal:

Hai die lieve Blanka,
    Ik ben super blij voor jou dat je een bijzondere ervaring rijker bent. Welkom thuis.Ik wens je alle geluk en succes toe verder in je leven. Vergeet niet we love u en wij zijn echt trots op je.
    kus