Aankomst Tanzania - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Blanca Broek - WaarBenJij.nu Aankomst Tanzania - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

Aankomst Tanzania

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

28 Maart 2015 | Tanzania, Moshi

Karibuni,
We zijn veilig en wel in Tanzania aangekomen. Hester heeft haar ogen uit gekeken tijdrns de zeer goed verzorgde vlucht van klm. Heerlijk eten en drinken ten overvloed. Na 8 uur lang films gekeken te hebben was het tijd om te landen op kilimajaro international airport. Daarvoor kregen we wel nog even de mededeling dat door de stroomstoring van noord-holland, niet alle bagage van iedereen mee was gegaan. Dus het was meteen weer een stuk spannender geworden. Alles ging goed bij de douane (gelukkig hadden we ons visum al en hoefden we niet in die lange rij te staan). En... gelukkig waren al onze bagagestukken meegekomen. Dat was toch wel erg fijn! De taxi stond ons al op te wachten en heeft ons in het pikke donker naar machame lutheran hospital gebracht. Daar zijn we linea recta naar bed gegaan.
Vandaag hebben we moshi bezocht en Hester heeft haar eerste ervaringen in (zeer langzame) dingen kopen gehad. Waar de verkoopsters met alles bezig waren behalve haar helpen en we door 2 tanzanianen van hot naar her zijn geleid voor beltegoed. Maar het is wel gelukt :-).
Daarbij hebben we het grote geluk dat Andrew (uit nieeuw-zeeland) hier al is en ons een beetjee rond kan leiden. Zonder hem was dit alles een stuk moeilijker geworden!

• 29 Maart 2015 - 22:37

Annette:

Blanca, een hele leerzame en fijne tijd toegewenst. En natuurlijk volgen wij weer heel graag jouw belevenissen! Groet. Annette

• 31 Maart 2015 - 20:02

Anne-lena:

Ha lieve Blanca, Yoehoeee! Wat fijn dat je er bent!! Schrijf je snel meer? We worden wel een beetje afgepoeierd met zo'n ieniemienie stukje.. Heb je al een olifant gezien?
    Veel liefs,
    Anne-lena