Nog 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen voor vertrek

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

25 Maart 2015 | Nederland, Utrecht

Lieve lezers,

Het is weer zo ver. De handen kriebelen en de voeten jeuken, over 2 dagen stappen ik samen met mijn studiegenootje Hester in het vliegtuig opweg naar Tanzania.

Vetrek Schiphol:
10.15 op 27 maart 2015
Aankomst Kilimanjaro airport:
20.15 op 27 maart 2015

Als alles goed verloopt zal er een taxi voor ons klaar staan, welke ons naar het Machame Lutheran Hospital zal brengen. Onze coschapplaats en tevens guesthouse voor de komende 1,5 maand.
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen via deze weg!

Kwaheri!
Blanca

• 29 Maart 2015 - 17:15

Ruud Kortekaas:

Habari gani Blanca?

Wat een verrassing zijdelings mee te krijgen dat je opnieuw in de tropen rondwaart,
    en wel in het enige land van Afrika dat ik een beetje ken en waar ik voor VSO heb gezeten.
    Ik zat in Mtwara, tegen Mozambique en de Indische Oceaan (puntje in 't zuidoosten).
    Dat was een indrukwekkende ervaring, ...

Logisch maar toch jammer dat m'n Kiswahili al lang en breed is versleten.
    Een mooie taal die je vast hard nodig zult hebben als je niet steeds afhankelijk wil zijn van "tolken".
    Wat dat betreft was Nicaragua natuurlijk een stuk makkelijker.

Veel succes Blanquita en bedankt voor je link, ...
    ik hou me zo in ieder geval 2 maanden op de hoogte van je Oost Afrika avontuur.

Abraso, Ruud