Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

03 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Lieve mensen,

Het is weer tijd voor een mooi nieuw avontuur. Morgen om 7.50 vertrek ik vanuit Dusseldorf international airport naar Madrid om vervolgens door te vliegen naar Guatemala-city. Het idee is dat ik daar om 16.40 aankom (lokale tijd, dus 23.40 in Nederland). Na een nachtje in Guatemala zal ik naar Quetzaltenango gaan om een weekje mijn spaans op te halen.
Ik zal jullie zo veel mogelijk op deze manier op de hoogte houden.

Groetjes,
Blanca

P.s: over een weekje wanneer mijn ouders komen, zal deze blog tevens ook die van mijn ouders zijn. Wel zo economisch ;-)!

  • 03 Januari 2014 - 17:47

    Floor:

    Hee lieve Blanc,

    Ik wist niet eens dat je weg zou gaan! Klinkt super leuk!
    Een heel fijne reis gewenst en veel plezier!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanca

Ik ben geboren in Honduras, en daarom ligt midden-amerika heel dicht bij mijn hart. Hoewel mijn andere passie (turnen) niet beoefend wordt in midden-amerika, ben ik van plan er erg vaak heen te gaan! Veel leesplezier en laat wat berichtjes achter!

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 65612

Voorgaande reizen:

14 Juni 2017 - 21 September 2017

SEH in Cusco

27 Maart 2015 - 25 Mei 2015

Tropengeneeskunde in Tanzania

04 Januari 2014 - 22 Maart 2014

Gynaecologie in Nicaragua :-)

08 Januari 2010 - 25 April 2010

The return of the blond girl...

13 Juli 2009 - 09 September 2009

Het België van Honduras...

Landen bezocht: