Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

03 Januari 2014 | Nederland, Nijmegen

Lieve mensen,

Het is weer tijd voor een mooi nieuw avontuur. Morgen om 7.50 vertrek ik vanuit Dusseldorf international airport naar Madrid om vervolgens door te vliegen naar Guatemala-city. Het idee is dat ik daar om 16.40 aankom (lokale tijd, dus 23.40 in Nederland). Na een nachtje in Guatemala zal ik naar Quetzaltenango gaan om een weekje mijn spaans op te halen.
Ik zal jullie zo veel mogelijk op deze manier op de hoogte houden.

Groetjes,
Blanca

P.s: over een weekje wanneer mijn ouders komen, zal deze blog tevens ook die van mijn ouders zijn. Wel zo economisch ;-)!

• 03 Januari 2014 - 17:47

Floor:

Hee lieve Blanc,

Ik wist niet eens dat je weg zou gaan! Klinkt super leuk!
    Een heel fijne reis gewenst en veel plezier!

Xx