Weekend - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Blanca Broek - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Blanca Broek - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Blanca

Blijf op de hoogte en volg Blanca

20 Juli 2009 | Guatemala, Quetzaltenango

Hoi trouwe lezers!
Het is were even geleden, want in het weekend is ICA dicht, dus geen internet (al zou ik natuurljk wat obscure tentjes kunnen proberen). Ik heb echt een super wekeend gehad. Zaterdag ben ik naar een vulkaan geweest, waar een meer in zit (chicabal). Echt super mooi, maar de klim was wel redelijk zwaar (terwijl de beschrijving zei dat het een makkelijke klim was). Het was echt super mooi en we konden de woken over de vulkaanwand zien komen en dan oplossen. Omdat we erg voreg (om 6 uur s ochtends) vertrokken, had ik de hele dag nog om wat te doen. Ik heb erest een beetje bijgeslapen en heb toen samen met 2 vrienden van ICA over het kerkhof gelopen. Het is echt heel kleurrijk daar! Er zijn enorme graven, maar ook familiegraven. Het was heel mooi.
S avonds ben ik naar het circus geweest! Dat was zo raar. De outits leken net alsof we in een stripclub beland waren. En de artiesten waren best wel heel erg dik (op 2 meisjes na). Maar het was echt heel gezellig. Er wren trapeze-artiesten, een tissueact, jongetjes die in palen klommen, meisjes in hoepels. En het hoogtepunt van de avond: een tijger die op een paard reedt! Super tof. Daarna ben ik mojitos gaan drinken in een heel gezellig barretje.
Zondag heb ik het rustig aan gedaan. Beetje gelezen, gestudeerd! (jah, je zult het bijna vergeten, maar ik heb gewoon huiswerk), maar vooral van de zon genoten. Samen met Shannon heb ik nog een bergje beklommen. Al met al dus een erg geslaagd weekend.
Ik heb nu s ochtend les, dus ik hoop dat ik eindelijk de les volhoud zonder in slaap te vallen :)!

  • 20 Juli 2009 - 16:59

    Roos:

    wow blanca,
    dat klinkt als een goed weekeind!
    de foto's moeten geweldig zijn.
    vooral het circus klinkt super.
    daan floor en ik zijn gister de feesten gaan bekijken.
    je hebt room eleven en frank boeijen gemist. (beide niet heel super)
    xx roos

  • 21 Juli 2009 - 22:50

    Daan & Floor:

    Heeeej Chica!

    We hebben hier dropjes, kom je nu naar huis toe
    ?? Wij missen je!

    Je verhalen klinken nu al heel erg vet, volgens ons heb je het wel heel erg naar je zin daar, gelukkig:)

    Het is hier 00:47 's nachts en we hebben het vuurwerk gezien. Er was heel veel onweer, dus we waren een beetje laat bij het vuurwerk, waardoor we alleen het hoge vuurwerk zagen. En weetje wie/wat we tegenkwamen!! Rotte vis:P


  • 21 Juli 2009 - 22:52

    Roos :

    haha sorry we zijn een beetje melig zo laat.
    leggen we later wel uit.
    tot snel, xx roosje

  • 21 Juli 2009 - 22:56

    Daan, Roos & Floor:

    Nou hier zijn we weer. Roos drukte perongelijk al op het groene knopje en toen was het bericht geplaatst en haar naam plotseling verdwenen.

    Maar waar waren we gebleven...
    De zomerfeesten! Volgend jaar ben je bij deze verplicht gesteld om met ons mee te gaan naar de feesten.

    Roos wil ons het huis uit hebben, dus we stoppen maar even met dit berichtje.

    Slaaplekker!!

    Heel veel plezier nog en we denken de hele dag aan je!!

    Dikke knuffel en liefs van Daan, Roos en Floor

  • 22 Juli 2009 - 14:35

    Anoek:

    Heee Blanc!

    ik zit nu bij Daan en ik heb net al je berichtjes gelezen. ik heb nu niet zoveel tijd om wat te schrijven maar het is echt superleuk om te lezen en fijn om te horen dat je het zo goed hebt!!! Maar is die zoon nou leuk of niet?? ik mail je snel weer!

    oja, Daan heeft me net overgehaald om morgen mee te gaan naar een open dag in enschede en daar heb ik helemaaaal geen zin in :P doeiii

    dikke kus, Anoek

  • 22 Juli 2009 - 22:00

    E:

    Hey Blanca,

    Ik stuitte zojuist op je blog. Je gaf al aan het spannend te vinden om oa de vliegreis in je eentje te ondernemen. Terechte trotsheid als je het mij vraagt.

    Je verslagen lezen lekker weg, zoals sabine ook al opmerkte :)

    Geniet van de tijd! Ben op dit moment de checklist voor mijn korte vakantie aan het afvinken.

  • 23 Juli 2009 - 14:02

    Oma Riet:

    Lieve Blanca,

    Geloof het maar ik zit op les !
    Je reisverslagen gelezen en ik ben om (les nemen).
    Ik ga nu iedere week je reisverslagen lezen en blijf ik bij !

    liefs + kus

    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Quetzaltenango

Het België van Honduras...

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

Thuis

04 September 2009

Afscheid

31 Augustus 2009

Antigua

23 Augustus 2009

Surprise

18 Augustus 2009

Droomreis
Blanca

Ik ben geboren in Honduras, en daarom ligt midden-amerika heel dicht bij mijn hart. Hoewel mijn andere passie (turnen) niet beoefend wordt in midden-amerika, ben ik van plan er erg vaak heen te gaan! Veel leesplezier en laat wat berichtjes achter!

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 65623

Voorgaande reizen:

14 Juni 2017 - 21 September 2017

SEH in Cusco

27 Maart 2015 - 25 Mei 2015

Tropengeneeskunde in Tanzania

04 Januari 2014 - 22 Maart 2014

Gynaecologie in Nicaragua :-)

08 Januari 2010 - 25 April 2010

The return of the blond girl...

13 Juli 2009 - 09 September 2009

Het België van Honduras...

Landen bezocht: